Work hard Play hard 👊🏼

Jobba 👉🏼 träna 👉🏼 sova… 👅

Det är lite så mitt liv funkar för tillfället, väldigt lugnt jämför med hur det brukar se ut… Men jag antar att det är lugnet före stormen. Jag är SÅ glad över att vi fått in träningen som en rutin i vardagen och att min låsas pappa hittat ett mjölkproteinfritt protein pulver till mig 🙌🏼

Morgonen blir så mycket härligare när man går upp ur sängen, slänger i färska jordgubbar, pulver och smarriga blåbär i shaken 🍒

Har på senare tid fått reda på att jag är mjölkprotein allergiker och har börjat expremtera. Läser varenda innehållsförteckning vilket dock har resulterat i att jag fått mycket bättre koll på vad jag egentligen stoppar i mej 👌🏼

Det kommer inom en snar framtid komma tips, råd och recept på mjökproteinfria produkter och rätter för er som är sugna på att prova 😊

Herromdagen kom SysterYster in på jobbet med moster lilla Dino. Manne hade skrivit ett brev till mig… De fina orden fick mig alldeles varm i hela kroppen och ögonen blev alldeles vattenfyllda. Självklart vill jag bli din Gudmor min lilla ängel ✨

kommer alltid stå brevid dig och hålla dig i handen. Moster finns alltid för dig Emanuel

Leave a Reply

