Spagetti armar och gamla kärleks affärer 🍦

Jag fortsätter flitigt min väg till en nyttigare, hälsosammare kost. Vegetarisk får mej starkare , piggare och gör att min mage  hoppar lycko skutt.. 🏂 

Ugnsbakad blomkål, paprika, championer, röd/gul-beta , groddar, polkabetor och remouladsås 👌🏼


Slog till med en liten dessert när eftermiddagssötsuget började kriga med mig… 

            ~•✨~•✨~•✨~•✨•~

Det där med att rota fram gamla vänner man glidit i från är helt underbart! Rebecca är en tjej jag ALLTID klickat med.. Spelar ingen roll hur många år, månader, dagar det går emellan så känns det som vi sågs för en kvart sen. Idag blev de ett grymt gym pass med henne! 

Riktigt härligt att lära sig nya övningar, knep och masskiner. Du e grym min saknade fartdåre 💛

 

             ~•✨~•✨~•✨~•✨•~  

Har utmanat mig själv och andra på senaste… 

• Äter jag eller Liz bröd får vi en ishink över oss, ÄN så länge är jag safe ✌🏼️ (ÄLSKAR bröd, men min mage blir ballong efter 🙈) 

• Äter jag friterat måste jag dricka en HEL kaffe kopp vilket är ohälsosamt för både mig om min omgivning. Jag skakar, springer runt som en durasell kanin och pratar hål i huvudet på folk… Och de smakar skit 

• Varje kväll, minst 25 situps .. 

Nu utmanar jag DIG att göra något liknande 👆🏼 Aldrig försent att börja MEN idag är det en sjukt mycket bättre dag att börja än imorgon ..

            ~•✨~•✨~•✨~•✨•~

Leave a Reply

