Fruksallad & blå stödstrumpor 🤘🏼

☘️ Riktigt härlig helg med träning, träningsvärk, värmeljus, fruktsallads mys med tjejerna och varför inte toppa detta med en skogsvandring med Mr. K…. 

              • •⚜️• • ⚜️• • ⚜️• • 

En fruktmix av vindruvor, apelsin, äpplen, päron, banan , granatäpple och massa annat mumms . Men bland allt detta söta smyger sig alltid salt suget sakta men säkert in… Då är ju morötter, gurka och paprika med dipp ett säkert kort ! Detta är vad jag kallar en lyckad lördag 💛

                • •⚜️• • ⚜️• • ⚜️• • 

Jag fortsätter mitt VegoDego life och min mage mår så jäkla mycket bättre! 😍 

Fisk och skaldjur är det jag fortfarande har kvar än så länge och det funkar utmärkt för mig 🖖🏼

                 • •⚜️• • ⚜️• • ⚜️• • 

Skönt att få släppa ut håret , få ha mina egna kläder , slippa fejk le till  surnissarna i kassan,  bara slänga mej ut i skogen och vara jag. Filosofera kring livets stora frågor och tappa bort sig.. 

En liten oskyldig skogspromenix utvecklades till en 2,5 timmars pratstund om livet, ny vänskap och planering av framtida äventyr. Vill bara påpeka att det är j**ligt kallt uteMössa, halsduk, vantar, dubbelstrumpor… really!? 

              • •⚜️• • ⚜️• • ⚜️• • 

Vill avsluta med att hylla stödstrumpor…. Det är så SJUKT skönt att få stöd runt vristerna, de hjälper mig när jag jobbar och speciellt när jag alltid klantar mej med träningen och får benhinneflamation … Tack för att ni finns och håller mig varm , rekomenderas starkt



              Hasta la vista baby ✌🏼️

                 • •⚜️• • ⚜️• • ⚜️• • 

Leave a Reply

