PussKalas & höstpromenixer

Long time no se…. 

27 dagar kvar tills jag drar nu!! ✈️

Det har vart fartfyllda dagar fullproppat med träning, jobb, vänner och familj 💋 

Morgonen börjar alltid med en powerwalk i höstens alla färger. Jag blir glad utav att den friska luften, träden, vattnet och fåglarna. Jag ÄLSKAR att vakna upp på det här sättet och rekomenderar det STARK! 

(nyvaken och lite halvsliten 👀✌🏼️) 


Annanas gröt är nya favorit frullen, så enkelt och SÅ gott. 

Havregryn vatten, tärnad annanas, kanel, ingefära , kardemumma, koka och servera de sedan med kokos mjölk 😍

Utmaningarna fortsätter och förra veckan utmanade jag min mamma. Hon kör stenhårt med morgon promenader och börjar redan se resultat. Det är inte bara midjemåttet som förändras, även tankebanorna och man brukat i regel må väldigt mycket bättre i själen.  Nu är det din tur att utmana någon … 


Det blir alltid så mycket enklare när man är fler och har någon som peppar, påminner och inspirerar 🍁 


Bästa med att komma till jobbet och fråga hur mina kollegor mår är när de klockrent svarar “så mycket bättre när du är här” 

~ • Så lite kan göra så mycket • ~
Familj, vänner och äventyr är de som står mitt hjärta allra närmast. Det är för de mesta träning, matlagning och powerwalks med mina allra bästa och det mår jag riktigt bra utav. Äventyr blev de förra söndag då jag blev medbjuden av en liten tok till töcksfors för att leka älgskötare, ge ut godis, prata med barn och bara sprida massa glädje 😍 


Att få se både barn och vuxna skratta och busa med älgen får hjärtat att hoppa ett extra slag. Att sprida glädje är verkligen bland de absolut bästa som finns! 


Bäbis mys, snack , flört och massa pussar fick jag massor av min gudson i helgen. Så himla underbart att sitta i soffan med syster yster, mamma och manne och bara bubbla om allt och ingenting 💕 

Ja mina vänner, med de önskar jag er en riktigt trevlig helg. Ses på dansgolvet, bowlingbanan, skogen, uppe i ett träd eller på andra sidan jorden. Who knows! Låt fantasin flöda, gör som du vill och följ alltid magkänslan så kommer du alltid rätt tillslut. 

Tjohej! 🐿

Leave a Reply

